2011. február 23., szerda

előhang

Nos, végre elkezdtem Az időutazó feleségét olvasni. Olyannyira az elején járok, hogy még semmilyen véleményt nem alkotok, majd ha kicsit előrébb haladtam.

Azért került fel a listámra, mert valamikor bementem nyálcsorgatni az Alexandrába, és többek között ez is megtetszett, és felkeltette érdeklődésem. Így hát gondoltam nem csak az évek óta egyre növő "el-kéne-olvasni" gyűjteményből szemezgetek, hanem engedek a friss kísértéseknek is.

Egyébként apunak is megvan, de inkább megvettem magamnak, mert hajlamos vagyok rá, hogy hmm.. elfelejtsem visszaadni a könyveket. No nem mindig, ha kérik visszaadom, de a családommal ez egyébként is nagy konfliktusforrás, mivel mikor elköltöztem, igyekeztem minél több könyvet is magammal költöztetni, aztán azért ennek annyira ők nem örültek. :) De végül is izgalmas dolog felépíteni a saját könyvtáramat, és működik is. :) Most például elhatároztam, hogy a listán szereplő könyvek közül ami nincs meg, azt bizony megveszem magamnak.

Nincsenek megjegyzések: