2011. február 13., vasárnap

beszerzés

Az első olvasandó könyv, Az időutazó felesége lesz. Még nem kezdtem el, mivel be szeretném előbb fejezni az Eastwicki boszorkányokat, de a héten megrendeltem, és pénteken már két kezemben tartottam a könyvet.


Fülszöveg: 
A férfi harmincéves volt, amikor találkoztak, a lány hat. A férfi harmincéves volt, amikor összeházasodtak, a lány huszonkettő. Henry genetikai hibával született: időnként kizuhan a saját korából és eltűnik. Ilyenkor elmúlt és eljövendő élete érzelmi csomópontjain találja magát. Nem tudhatja, mikor történik meg újra, s hol találja magát legközelebb. Egyetlen biztos pontja Clare, akihez mindig visszatér. Szeretik egymást és megpróbálnak normális családi életet élni, de nem tudják, gyermekük örökli-e a betegséget, és mikor jön a halál. Csak azt tudják, hogyan jön: mindketten látták a férfit lőtt sebbel meghalni.
Igaz, akit bárhová sodorhat az idő, az sosem hal meg teljesen. 


"Elbűvölő és lebilincselő mese a sors játékáról és a szerelembe vetett hitről. Mindarról, ami két embert összeköt." The Publisher 

"Az időutazó felesége a szerelem győzelmét ünnepli az idő felett." Chicago Tribune

(http://bookline.hu/product/home!execute.action?id=84015&type=22&_v=Niffenegger_Audrey_Az_idoutazo_felesege)

2 megjegyzés:

projection írta...

Szia!
nem is tudtam, hogy ebből először könyv volt és csak aztán a film.
Kíváncsi vagyok mit írsz majd róla :)

Ket írta...

Én nem láttam a filmet, de amit eddig olvastam a könyvről és a filmről, az mind arra utal, hogy a film silány visszhangja csak a könyvnek. Majd a végén megtekintem aztán véleményezem a kettő viszonyát.
Mindenesetre a könyvet igencsak ajánlom az eddigiek alapján! :)